tisdag 28 juni 2011

BORDSPLACERINGAR MED MARTHA STEWART

Hejsan hejsan!
Pysslar ni mycket där ute i stugorna nu när sommarvärmen äntligen kommit tillbaka? Så här i semestertider brukar det ju minska lite men någon kväll här och där kanske man får till.
Jag fortsätter på temat som Miaa startade i går :)
Nu på midsommar så gifte sig min kompis och jag fick äran att göra både inbjudningarna och placeringskorten.. ja kort och kort blev det ju inte utan lite annorlunda.
Det blev stenar!





Paret träffades på jobbet och de arbetar med stenar så det var ju inte så svårt att komma på vad placeringarna skulle bestå av, och midsommar är ju lite lila och grönt och sommar är fjärilar så den kombinationen fick det bli!





Jag har använt mig av Martha Stewarts fjärilsstans, Monarch butterfly, och stansat ut två fjärilar till varje sten.
Namnen är utskrivna på datorn och de liksom fjärilarna är fastsatta med glue dots.
Kanske kan det här vara något för festen i sommar?
Det behöver ju inte vara bröllop för att man ska pryda borden med placeringskort eller stenar i det här fallet.



2 kommentarer:

Tack så mycket för din kommentar.