torsdag 31 maj 2012

Magnolia Tilda till födelsedag......


 Lite svalare idag än förra torsdagen, i alla fall här där vi bor! det kan ju vara lite skönt så att inte sommaren kommer allt för fort utan förhoppningsvis stannar lite längre.
Jag är väldigt glad att butiken har tagit in lite Magnoliastämplar, för dom är så roliga att färglägga. Här har jag gjort ett födelsedagskort med Bo Bunny-papper ur serien "A gift of love" som kanske egentligen ska vara till andra kärleksfulla högtider så som Valentindagen och bröllop....men om man bara använder utvalda delar ur dessa papper kan finna massor av andra användningsområden!!


Blommorna har fått sig en liten extra touch av lite olika glimmermists och det kan ge den där lilla sista pricken över i:et ibland. Chipbordramen ( som jag hade i gömmorna) har jag dekorerat med pearlmaker.



De söta druvorna i ramen har fått lite Worn Lipstick-stickles på sig och i hörnet skymtar ett fint metallhörn från Kort og Godt.



Så en liten närbild som avslutning för detta inlägg. Tilda har fått färg utav mina distresser och glittrar med stickles lite här och var, eftersom färgläggningen är ganska blygsam:))
Nu önskar jag er en toppen torsdag
Tack för att ni tittade hit idag
Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.