söndag 3 juni 2012

Smash!

Hejsan hejsan!
Igår var jag inne i butiken och upptäckte något som jag blev väldigt glad över att se - SMASH-produkter!
Det går en stor våg över scrap-världen nu med något som kallas för att smasha eller snabbscrappa och jag älskar det! Jag har gjort min egen smash book där jag kommer att samla ögonblick från våren och sommaren. Ett annat alternativ är att använda de, otroligt fina och rejäla, färdiga böckerna som är redo att fyllas med allt mellan himmel och jord. Mitt nästa projekt kommer att bli just en sån och här hittar ni den smashfolio som butiken har tagit in:

http://www.scrapohobby.se/smashfolio-eco-green/6436-0 
Med boken följer en otroligt smart penna som också har lim i ena änden, allt för att göra jobbet så smidigt som möjligt. Det gör ju också att du har allt du behöver för att sätta in saker i boken när du exempelvis är på resa. Sätt in biljetter, kvitton, bilder ja allt du kan komma på och skriv små minnesanteckningar direkt på plats. En perfekt resedagbok för sommarens alla äventyr!


Min bok kommer jag som sagt att fylla med ögonblick från våren och sommaren och här kommer ett smakprov på det:


Sidan är lite kladdig men det gör inget! Jag har bestämt mig för att allt inte behöver vara perfekt utan det viktiga är att dokumentera de små ögonblicken i livet som man annars lätt glömmer bort.

/ Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.