söndag 10 juni 2012

Smile med dylusions


Hej på er!
Ibland är det roligt att utmana sig själv lite och det gjorde jag igår!
Jag har en tendens att fastna och inte komma vidare när jag pysslar för jag tänker för mycket på vad jag vill använda för grejer eller om ett annat papper vore bättre osv... jag glömmer liksom bort att jag faktiskt kan göra om det om jag inte blir nöjd, att man inte behöver bli hundra procent nöjd med allt eller att jag faktiskt kan använda pappret jag väljer bort på något annat istället.
Igår satte jag mig vid pysselbordet och försökte att inte tänka så mycket utan bara köra på.
20-30 minuter senare var jag klar och här ser ni resultatet:






 och en närbild..



Bakgrunden är gjord med vanlig vit cardstock, en template (Pansy) och ink sprayen Pure Sunshine från Dylusions. Även texten som ni ser på närbilden kommer från Dylusions och finns på setet The right words.

/Therese



1 kommentar:

  1. Helt underbart! Färgglatt och så himla mycket DU! Du rockar, Thessan!

    SvaraRadera

Tack så mycket för din kommentar.