lördag 21 juli 2012

ANNIKA - EN GÄSTINSPIRATÖR

När Nina och jag (Sari) var på Gråboträffen i våras, lottade vi fram tre gästinspiratörer som skall visa upp sina fina alster hos oss under tre tillfällen vardera.

Först ut är Annika Nyman. De andra två inspiratörerna heter Elin Asariew och Maria Pilipsson f d Kjellkvist, båda kända från "gamla" kortmakaren, och jag är mycket nyfiken på vad alla kommer att skapa :). 

Sari

...

Nu, tillbaka till Annika Nymans första inlägg:


Här är lite grand av det material jag beslutade mig för att använda till mitt kort. Bazzill cardstock i olika färger, spetsband, rosenknoppar, mönsterpapper från Inkido (springtime no 1) och en hjärtdekoration.
Jag har också stansat ut en hjärtbård med en av Martha Stewarts fina kantstansar.



Och så här blev resultatet.


Jag har använt mig av ett kort med en färdig ficka att stoppa en extra hälsning i... Himla praktiskt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.