söndag 8 juli 2012

Balkongen

Hej på er!
Kom precis på att det redan är söndag och min tur att blogga - dagarna går fort när man har semester!
Under veckan har vi gjort fint på balkongen så vi kan njuta av fina kvällar där (om spindlarna håller sig borta...) och när det var färdigt tog jag några bilder så man kan se tillbaka på hur man hade det när man blir gammal. Man glömmer lätt bort att dokumentera det vardagliga vilket kanske just är det som man glömmer lättast.
Så här ser layouten ut:


Som ni kanske ser så har jag återigen använt rosa, turkos och gul/orange so jag tycker så mycket om! Mina album är fulla av layouter i dessa färger men vad gör det ;)



och så en närbild också..
Bilderna är utskrivna på vanligt blankt papper som jag hade hemma. Fotopappren var slut och jag vill skapa direkt så då får man ta vad man har och det gick ju bra det med :)

Jag har använt följande från butiken:

Around the edge stamps
Gesso
Ink spray
Glitterlim

Texten "Balkongen" har jag skurit ut med Silhouetten.


/Therese



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.