torsdag 5 juli 2012

EN ENKEL PRESENTPÅSE...,







Hej igen!
Kunde bara inte låta bli att visa en ren njutningsbild i förra inlägget:))

Nu delar jag med mig av en snabb "gå bort"-påse!
En vanlig naturfärgad pappåse som jag slarvigt grundade med gesso och sedan stämplade med en textstämpel från Inkido.

Dekorerade med grönt snöre (bastband) en gullig liten snigel som jag målade för att den var lite tokig i färgen till just detta alster. En metall -fjäril, blommor och textremsor från ett Dylusion-set (stämplar från Dyan Reaverley) och kökssnöre sen var jag nöjd!!

Fina fågelburen är utklippt ur ett mönsterpapper och fäst med limpistolen.

Allt material jag använt hittar ni så klart i butiken och webshopen!!!
Skynda fynda och skapa vackert.

Kram från Lina

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.