onsdag 11 juli 2012

Presentpåse

Hej!

Jag har dekorerat på en liten papperspåse som presentinslagning/kort i ett! Fast jag brukar lägga ner paketet i påsen. Så blir det fler saker att öppna!


Det är bara två olika papper, som jag rivit i nederkant. Jag har tagit chipboard-bokstäver och -siffror som jag har duttat på med den vita akrylfärgen Snow Cap från Adirondack-dabber.



Jag splattade på rosa splattar med Distress Stains Spun Suger på påsen. Ett vimpelspel med vimplar gjorda av det blå pappret och vit cardstock, som jag dekorerat med rosa Pearl Maker.



Lite blommor i en grupp i höger nederhörn lyfter dekorationen, vita och rosa blomknoppar och blå rosor.
Inuti påsen har jag lagt rosa silkespapper och presenten!

Ha det bäst!
Miaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.