torsdag 26 juli 2012

Prima ARTjournaling ....






Jag har köpt ett ganska stort akvarellblock nu som jag ska ha till att föra ARTjournaling i. Jag tröttnade lite på alla tunna papper som krusar sig men detta som är 170g funkar utmärkt med färg och klet i lager på lager. Jag har använt gesso, structurepaste och matte medium för att skapa denna sida.






Prima Pixie Glen kollektionen ligger som bas sedan har jag stämplat och byggt min bakgrund i olika färger och former. Man kan enkelt byta ut bakgrundspappret om man hellre önskar en annan färg eller mista med glimmermist för att få önskad effekt






Det som är den stora utmaningen för mig är att jag inte kan göra mina sidor så 3:D som jag vanligtvis gör, för då får dom inte plats i boken:)) Trivs i alla fall har jag kommit på och det vidgar sinnet för att prova nya tekniker och material.
Kram hälsar Lina

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.