torsdag 9 augusti 2012

ATT FINJUSTERA SIN TEKNIK MED DISTRESSMARKER....


Jag lovade ju att visa hur jag tränat mig att använda min a nya distressmarker-pennor. Här är bilderna i tur och ordning hur jag färglagt dom.

Jag började att färglägga Tilda som är i mitt förra inlägg idag...hon var alltså den första som ficl stå ut med min färgläggning med distressmarker-pennorna:)), Sedan var det Edwin som var på tur, han har redan hamnat på ett kort han också!



Sedan kommer vi till Tilda igen där jag har gjort två stucken lite olika men på samma gång! Jag stämplade upp två stycken lika Tildamotiv bredvid varandra och bestämde mig för att göra en ljusare och en mörkare version av henne! Min kära DT-kollega Tessan satt jämte mig och gjorde samma sak, fast hon använder copicpennor istället. Väldigt kul att göra så här och se den faktiska skillanden i färgläggning!


Så nu har jag alltså färglagt fyra motiv med mina nya pennor och jag kan lova att det blir många många fler och finare ska dom bli!!
Jag hoppas ni skönjer lite skillnad i första och senaste motivet:))
Tycker att det går väldigt snabbt att snittsa till sin teknik!!

Kram på er hälsar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.