torsdag 23 augusti 2012

Magnoliabebis som gåva...




Jag har gjort om en naturfärgad pappåse till en babygåva. Perfekt att ha redo när någon i ens närhet fått tillökning. Jag har tänkt stoppa i ett presentkort och en gullig liten mössa.
Stämplade stjärnor och text med Inkidostämplar på mitt alster.



Papprena kommer från Reprint och fina fjärilen klippte jag ut ur ett Inkidopapper. Jag färglägger med Tim Holtz markers nu eftersom det är så smidigt. Det går snabbt och är lätt att ha med sig. När jag färglägger har jag oftast en bild i huvudet av hur det ska se ut som färdigt, papper och allt:))



Färgerna jag använt till detta motiv:
Hud- Tattered rose, vintage photo
Skor- Walnut stain, vintage photo
Krona- Mustard seed, rusty hinge
Hår- Walnut Stain
Allt material till denna påse finner du i butiken och i webshoppen
Ha en toppendag
Kram Lina
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.