torsdag 9 augusti 2012

MAGNOLIAKORT MED EN TWIST....



När jag fick mitt DT-paket av Nina och Sari, låg det en liten utmaning till mig. Skapa något med dessa julpapper som inte är juligt.... Det fanns fina Inkido-julapper, knappar och en Magnoliastämpel. Dax att gnugga pysselknölarna då och detta är vad som kom upp i mitt huvud!!
Ett somrigt kort med Hawaii Tilda på en botten av juliga papper!



Jag har färgat in Tilda med mina nya fina distressmarker-pennor och jag måste säga att det är ljuvligt att använda dessa!! Detta är mitt första försök och det tar ett tag innan man är fullt inne i det. Sedan detta kortet är gjort har jag färglagt fler motiv och de blir bättre och bättre....kanske visar ett prov på det i eftermiddag:)) I vanliga fall använder jag ju distress-inkpads för att färglägga men tror att det får bli pennorna som åker med då jag far på pyssel på annat håll än hemma.


Jag fick även dessa söta quillade blommor som jag piffade till med halvpärlor från Reprint.
Eftersom Tilda sitter på en våg så bestämde jag mig för att använda EK-stansen "Bubbles".
Sedan har jag klippt ut lite detaljer ur Inkidojulpappret och satt det i högra nedre hörnet-



Ja, gott folk det var allt för detta inlägget! Avslutar med en liten närbild på Tilda och önskar er en trevlig dag!! Glöm inte att ta en till på alla nyheter som rasar in i butiken och i webshoppen.

Kram hälsar ......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.