onsdag 29 augusti 2012

Ut i skogen ska vi gå... BoBunny Camp-A-Lot

Hejsan!
Idag visar jag en LO som strålar av höstglädje! Det är ett foto på våra två barn för 6 år sedan. Då hade dom en koja i skogen som dom lekte mycket i tillsammans, trtos en åldersskillnad på 7 år. Och det här fotot visar verkligen att dom hade superroligt, vilket jag ville dokumentera.



Som bas har jag använt BoBunny´s papper Camp-A-Lot Firewood. Jag tyckte att baspappret blev väldigt mörkt, så jag tog ett vitt papper med gröna prickar (från mina gömmor) som fotomatta. För att ta upp lite färg i fotot använde jag rosa remsor av cardstock och lite svart i filmstrippen från Tim Holtz tillsammans med en klämma och en bollkedja.


Uppe i högra hörnet finns en grupp med dekorationer; filmstrippen, bollkedjan, rosa remsa, en bit träfanér och rosa punchinella. Bladen är handpunch som heter Ferni två olika storlekar, som jag inte hittar i butiken just nu, som jag stansat i ett mönstrat grönt papper (som jag hittade i skräppåsen) för att få lite mer liv i bladen.


Nere i vänster hörn finns en grupp med ungefär samma dekorationer. Istället för bollkedjan sitter här en klämma från mina gömmor och en skylt med texten "Let the adventure begin!". Väldigt passande på denna LO! Skylten är från det här BoBunny pappret:

Camp-a-lot cut outs BoBunny camping, skog och natur - 12clc118

Det heter Camp-A-Lot Cut Outs och innehåller, som du ser, massor av skyltar mm. Väldigt användbart! Jag ser lek i skog, camping, fiske, plocka svamp/bär, promenad i skogen, om man träffat på ett skogsdjur, höst, mm, mm, när jag tittar på pappret!

Ha det skönt i hösten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.