onsdag 17 oktober 2012

Halloween -påse med Reprints papper

Idag visar jag en välkomstpåse, eller godispåse, till Halloween. Jag har använt Reprints papper Autumn Collection Döskallar.

Döskallar, Autumn collection, Reprint scrappapper - RP0064
 

 
På påsen finns den stora dekorationen, fladdermus och döskallar. Även lite av baksidan finns med.
 
 
 
På påsen finns också ett papper från Landstoken som heter AB- Happy Halloween Trick or Treat. BoBunnys papper Burnt Orange Dot är också med. Jag har en spets och och en VÄLKOMMEN-skylt, som jag stämplat med bokstavsstämplar från mina gömmor, men YouDo har DETTA alternativ. Övriga papper är som sagt Reprints papper (se ovan).
 
 
Jag har satt fladdermusen och döskallen på 3D-kuddar (det finns både 2mm höga och 3mm höga) och gjort lite andra höjdskillnader genom att böja papper och limmat böjt.
 
Här är Landstokens papper:
 
 
AB-Happy halloween trick or treat, dubbelsidigt scrappapper 12x12, Landstoken - LTP181X15
 
 
Nu är det bara att göra några påsar till!
 
Lycka till!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.