måndag 29 oktober 2012

Juldekoration


Jag har gjort en juldekoration som man kan hänga i granen eller på något annat ställe som det passar på.
Jag har använt Heart circles spellbinders die , men det går givetvis att använda vilken spellbinders die man vill.
Jag har stämplat med en Magnolia stämpel Sweet Piglet från den nya julserien A christmas story. Helt ljuvliga stämplar. Motivet har jag färglagt med Copics Ciao pennorna. Jag har dekorerat med Röda halvpärlor/bling.



Här har jag använt en stämpelmotiv som jag hittade i mina gömmor. 
Jag har dekorerat med halvpärlor/bling. Blomman är en Poinsettia och kvisten har jag stansat ut från en Martha Stewart Punch.
Denna var riktigt rolig att göra och jag hoppas ni fått inspiration att testa att göra en egen dekoration. 

Kram 
Eva-Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.