söndag 25 november 2012

25 års kort

Jag fick frågan om jag skulle kunna tänka mig att göra ett kort till en kille som fyllde 25 år. Tjejen som skulle ge bort det till sin pojkvän ville ha en speciell text på kortet. 


Som kort stomme har jag använt ett  mönstrat papper. Jag har använt en spellbinder dies och stansat ut i vit cardstock. Texten har jag stansat ut i svart cardstock med en martha stewart punch Alphabet punch set . Jag har använt ett band att dekorera med. Jag har använt Vita pärlspröt , en blomma och knappar som dekorationer.
Tycker det är svårt att göra killkort, men mottagaren blev väldigt nöjd med kortet.

1 kommentar:

  1. Supersnyggt kort! Att göra kort till killar/herrar är inte lätt, men det här har du lyckats jättebra med!!
    Kram!!

    SvaraRadera

Tack så mycket för din kommentar.