lördag 1 december 2012

Lucka 1


Då öppnar vi första luckan i Scrap & Hobbys julkalender. Från i dag och ända fram till julafton kommer ni få ett nytt alster varje dag.

Först ut är ett julkort.

Jag har Stämplat en Magnolia stämpel Welcome to a sweet christmas och färglagt den med Copics sedan har jag stansat ut den med en spellbinderdie. Jag har tagit 3D Snöeffekt för att få det att se ut som snö under dörren och ovanför dörren.



Denna söta tomten är en Magnolia stämpel Edwin with sack som jag färglagt med Copics och sedan klippt ut och fäst med 3D-kuddar.



Jag har använt rosor och pyntebär, kvisten är en Martha Stewart punch kvist stans



Siffran 1 är en från en stansmall från Tim Holtz, Cargo stencil number set movers & shapers.
I hörnet har jag satt halvpärlor.


Snöflingan har jag stansat ut från en Martha Stewart punch

Må så gott!
Kram 
Eva-Lena



1 kommentar:

Tack så mycket för din kommentar.