torsdag 10 januari 2013

Kaffekopps-etikett




Hej!
Torsdag i dag och min tur att inspirera lite. Om ni är nyfikna på hur det går med mitt julalbum så går det framåt så sakta och jag lovar er ett långt inlägg när det är färdigt:)
Idag tänkte jag bara tipsa lite om hur man kan få det lite färgglatt på jobbet samtidigt som man sparar miljön!
På mitt jobb är vi många och alla dricker kaffe/te vatten osv flera gånger om dagen. Diskmaskinen jobbar hårt och miljön sotar för detta såklart. Då kommer en pysslare till undsättning:)) jag håller på att göra etiketter till alla och en var som sitter på dekorerade tvättklämmor. Alla är personliga såklart! Detta gör att man kan ha samma kopp hela dagen:))
Visst är det fiffigt!
Jag har gjort alla lika stora och limmat fast tvättklämman bara på framsidan av etiketten så att man fortfarande kan öppna den och klämma fast den över sitt glas eller kopp!

Hoppas ni får en trevlig dag och pysslar etiketter till era kollegor. Passa på att göra slut på era spillbitar!

Kram Lina

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.