måndag 18 mars 2013

Påskkort

Det är dags att börja på påskkorten om man vill hinna få iväg dem i tid. Även om jag inte fått iväg några påskkort de senaste åren tycker jag att de är så roliga att göra. Det är så härliga och glada färger och så kul att skicka till vänner för det är ingen som förväntar sig dem. En glad överraskning för sina vänner i påsk.



Till det här kortet har jag först stämplat med en påskstämpel från Reprint på vitt papper och embossat med vitt embossingpulver och sedan färgat in pappret med Distressdynor. Monterade sedan lager på lager på ett vitt cardstock som bas. Stämplade motivet ännu en gång på ett vitt papper som jag klippte ut och fäste med 3D-kuddar tillsammans med två olika gröna band.

Jag hoppas detta ger en liten inspiration att knåpa ihop ett eller några påskkort och ge era vänner en glad överraskning. :-)

Kramar Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.