tisdag 2 juli 2013

Blomkort

Jag gjorde snabbt ett litet blomkort, då vi hälsade på min mormor dagen innan hon fyllde år.
Eftersom vi var på snabbvisit i Norge, hade jag inte så mycket tillgängligt.
Jag höll på med ett beställningskort som jag skulle lämna innan vi åkte hem, och och kunde använda mig av resterna- och verktygen jag hade till det.
Men resterna från ett Inkido-papper från förra vårens kollektion,  Martha Stewart stansar ( hjärta och kantstans), crop-a-dile håltång, band, embossingpenna, embossingpulver, embossingfön och lite glitterlim gick det fort att göra ett litet kort att hänga på en blomma ( fast Bestemor fick en chokladask- och det gick bra att hänga kortet där med :) )

Ha en fin dag!

Mvh Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.