onsdag 24 juli 2013

Dekorerad papperspåse med massor av blommor

Hej!

Hoppas er sommar är mysig, härlig och solig!

Idag visar jag hur jag dekorerat en papperspåse. Inte vilken påse som helst, utan en stor påse som jag fick mina DT-grejer i sist! Jag blev så inspirerad av den och alla blommor som kom i paketet, så jag kombinerade dom båda! Så här ser den ut:


Jag började med att vika till påsen. Sedan hade jag tre olika masker/shabloner som jag använde till bakgrund. HÄR hittar du dina favoriter! Jag har vit Gesso som färg, ganska mycket för att det skulle bli lite "yta" på påsen.


Jag satte en bit wellpapp på påsen och massor av blommor! Det är alla möjliga färger och storlekar och sorter. Den vita med pärlor är ett band. Jag satte också en volang längst ner, för att fylla ut lite och använda som en "förlängning".


Här är en närbild av gesson.

Ha det bra!
Miaa


1 kommentar:

Tack så mycket för din kommentar.