onsdag 31 juli 2013

Playtime

Jag har länge tittat på denna härliga bild på yngsta sonen, och tänkt att jag skulle scrappa den. Och nu äntligen blev det av.
Det blev en väldigt enkel sida, som trots enkelheten tog en hel kväll att pyssla ihop.  Inte för att den var svår att göra- utan snarare att det där med att välja papper och dekorationer är en lång process ;-)
Till denna skar jag ut x antal remsor av mönstrat papper och använde nog 1/3 av dem, dekorationerna var många fler ett tag- men fick ganska enkelt inte vara med i slutändan.

Vår lille buspojke på väg upp ;


En dekoration som fick vara titel på LO'n;


En härlig text som jag tyckte passade bilden:



Jag tyckte chipboard-raketen gick så bra ihop med sonens hand som visar UPP:)


Material som jag använt mig av är:

Vitt cardstock
Paperpad, chipboard och brads från My Minds Eye " Boy Crazy"

Ha en fin dag!

Mvh Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.