onsdag 21 augusti 2013

Tändsticksask...eller kanske ett tändstickshus?

Pyramidformade tändsticksaskar är en fantastisk produkt!
Lika roliga att dekorera varje gång. Många förbinder nog dessa askar med jul- själv är jag osäker på om jag gjort någon i jultema, men däremot till påsk, sommar och höst :)
Idag tänkte jag visa upp en pyramidformad tändsticksask som jag dekorerat.

Min "framsida" blev ett hus.
Papper ur Primas paper pad Hello Pastel
 Texten, som fick agera hus, är en stämpel från Stampers Anonymous - Stuff to say.
 Staketet är utstansat med en Martha Stewart stans.
 Skorstenen klippte jag ut ur samma papper som jag hade som tak- mönstret i pappret passade bra som skortsten, tyckte jag :)
Här har jag dekorerat med ytterligare en stämpel ur Stuff to Say- "The world of reality has its limits; but the world of imagination is boundless"
Bakom den har jag en resist canvas stickers som jag färgat in med distress ink med hjälp av distress-handtag.

Chalks och glitter har också fått vara med på ett hörn och två ;-)

Ha en bra dag!

Mvh Nina

1 kommentar:

Tack så mycket för din kommentar.