måndag 30 september 2013

Tag med bandana- teknik

I torsdags var det äntigen dags för en scrapträff med vårt scrapgäng som träffats under 4 års tid.
I vanlig ordning hade jag lite svårt med packningen...
För att underlätta packningen lite, bestämde jag mig för att göra något jag inte gjort det senaste året-  som är lätt att packa med sig- nämligen en bandana-tag.

Och jag tror det är första gången på dessa 4 år som jag färdigställt ett projekt under vår träff!

Det blev en färdig tag...eller, banden i tagen satte jag dit dagen efter ;-) En massa härliga färgglada pique cord-band samt ett svart tyllband


Stämplarna är Tim Holtz-  Stampers Anonymous


Jag har använt en svart Staz-On dyna att stämpla med. Jag färgade in tagen med en röd, en blå och en gul Staz-On dyna, som infärgningsverktyg använde jag mig av tre stycken Sponge daubers - en till varje dyna.
Konturerna förtydligade jag med en vit penna.

De olika stämplarna har jag fyllt i med glossy accents och glitterlim i olika färger.


Önskar er alla en trevlig start på veckan!

Mvh Nina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.