fredag 11 oktober 2013

Mama razzi

Jag var iväg på fotografering för ett par år sedan, och det var ju faktiskt riktigt roligt!
Tanken var ju att göra en BOM ( boken om mig) med fotona- men av någon anledning är det väldigt mycket svårare att scrappa sig själv än att scrappa barnen eller andra familjemedlemmer.
Men med ett kit från Echo Park i handen och ett block från BoBunny- var en sida gjord på en kväll :)

Titeln på LO'n kom jag på när jag använde mig av pappret från BoBunnys mama-razzi paper pad. Här har jag klippt remsor av ett papper med filmstrips.
 Stickers och journaling rutor är från Photo Freedom- kitet
 Stripsen rullade jag i kanterna för att få lite 3D effekt.
 Har även stämplat med en favoritstämpel från Inkido- Stars

Små halvpärlor sitter i mitten på stjärnorna på "bingo-brickan".

Material jag använt mig av är;
Vitt cardstock 
Collection Kit- Jenni Bowlin
Mama-razzi paper pad
Stars- Inkido
Halvpärlor

Trevlig helg!

Mvh Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.