måndag 23 december 2013

God-Jul och Gott nytt år

Hej
 
Här kommer mitt första inlägg som GDT hos Scrap & Hobby. Jag heter Marie men brukar skriva MarieG eller använda min egen blogg som signatur, scrappyzzelochmat.
 
 
Jag har gjort en blompinne med en Vildastämpel, som önskar God-jul och Gott nytt år. Hittar inte just denna stämpeln i butiken, så antingen har letar jag dåligt eller valt en stämpeln som inte längre finns. Det finns annars väldigt många stämplar från Vilda i butiken. 
Stämpeln är färglagd med distresser och färgpennor.  För att det ska glittra lite mer så har jag lagt lite svart stickles på God-jul texten.
 
 
 
 
rosorna så finns det Martha Stewarts glitter, som är lättjobbat och glittrar fint. 
Pappret är från ett Prima-block och det finns mycket roligt och användbart i det blocket.
 
Ha en bra jul!!
Kram MarieG

2 kommentarer:

Tack så mycket för din kommentar.