onsdag 12 februari 2014

Ett alla hjärtans dag-kort

Idag tänkte jag visa ett kort som jag gjorde för ett par veckor sedan. Det är den där lekfulla hunden igen och nu visar den vad den älskar allra mest, ett par kängor :-).



Stämpeln som är ifrån Technique Tuesday, hittar du här. Jag stämplade upp den fler gånger för att linjerna/konturerna från den svarta stämpeldynan inte skulle bli så tydliga, (jag hade ingen ljus stämpeldyna). De mönstrade pappren är ifrån BoBunny.



En liten närbild på motivet. Kortet är dekorerat med lite blad och några stenar.



Insidan är dekorerad med samma blad och stenar som utsidan. 

Det blev ett kort i höstens färger men jag gillar de på något vis men nästa vecka lovar jag att det kommer att komma ett kort med mycket färg och vårkänsla.

Må så gott till dess, kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.