onsdag 19 mars 2014

Färgglad tag

 
God morgon!
 
Jag lovade ju i mitt senaste inlägg att det skulle bli en färgglad tag idag och det passar väl alldeles utmärkt eftersom det just nu regnar och är sådär härligt grått som det bara kan vara i Göteborg.
 
Jag har använt en färdig tag som gick i gult, färgen börjar lite ljust högst upp för att sedan övergå i lite starkare färg längst ner. Alla mönstrade papper är från samma serie.
 
 
 
För att göra pilarna använde jag en mask som jag "duttade" embossingdynan över. Jag använde genomskinligt embossingpulver eftersom jag ville ha en glansig look på pilarna och för att behålla den klargula och -röda färgen som cardstocken hade. Trädet som ligger över den röda pilen har jag klippt ut och satt fast med 3D kuddar. Alla kanter är chalkade i mörkbrunt. Texten är embossad i rött.
 
 
Hoppas ni blev lite piggare med lite färg så här på morgonkvisten.
 
Ha en bra dag, kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.