söndag 16 mars 2014

Nu är det dags ....

Hej 

En nära släkting och scrappare har just gått i pension, så då gjorde jag ett kort till henne. Vet att hon gillar blommor, så det fick bli ett blommigt papper.


Papperna är från Reprint, deras nya fina serie. 


Stämpeln är från Vilda Stamps. Först är pappret infärgat med distress Walnut stain och ink blending tool och sedan är blommorna färglagda med vatten pensel och distress-dynor.


Runt kanten på kortet har jag vikt en metalldekoration. 


Insidan av kortet är också dekorerat. 
Det var svårt att välja vilken sida av mönsterpappret som jag skull använda, men tillslut så valde jag denna sida. Andra sidan är också jättefin, så det typiskt ilandsproblem ;-)
Här syns metalldekorationen bättre.


Grattis kommer från ett Vildastämpel-set och egentligen så står det grattis på födelsedagen. Efter att jag färgat in stämpe,l så gnuggade jag bort färgen, där det inte stod grattis. Till pensionen är skrivet med med några gamla clear-stamps som jag haft i "evigheter". 

Ha en bra dag och just ( söndag 11:10) nu skiner solen i Göteborg.

Kram MarieG/scrappyzzelochmat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.