onsdag 7 maj 2014

Ett grattiskort

Hej.

Idag blir det ett födelsedagskort som jag gjort till en kollega som fyllt år.
Så här blev det.


 Stämpeln är från Tiddly Inks och jag tycker att hon är så söt. Jag gillar ju som sagt starka färger och det mönstrade pappret passar mig som handen i handsken.



Man kan kanske ana att jag lagt lite rosa glitterlim på prickarna på partyhatten och på ljusen för att ge lite mer effekt. Motivet hr jag som vanligt färglagt med Copics.


Till insidan har jag använt samma papper som  på utsidan. Jag har även använt en röd och en rosa fotomatta för att ge kortet en lite mer arbetad look.

Jag brukar ganska ofta använda bokstavsstickers när jag vill skriva något litet på kortet och jag tyckte att det passade här.



Hoppas ni får en bra onsdag, nu ska jag försöka kurera mig från min förkylning.

Ha en bra dag, kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.