fredag 9 maj 2014

Kort med Spellbinders

Hej!

 Åh vad kul det är att stansa med de fina nya spellbinder diesen! 
Jag har valt att göra kortet utan mönstrade papper, för att låta diesen vara i fokus.

Jag satte fast "TACK" skylten på 3D kuddar

Resten satte jag fast med dubbelhäftande tejp och lim
Till texten har jag använt en alfabet/ siffer dies ifrån Cheery Lynn, men om man inte har en stansmaskin finns dessa fina Mini Alpha Stickers från Basic Grey som har liknande typsnitt och är nästan lika små
För att få den präglade effekten som syns på det vita pappret har jag använt embossingmattan i stanmaskinen.
Till kortet har jag använt följande stansar;
Spellbinders IN-006 och S5-211
Cheery Lynn FS116

Ha en bra helg!,
Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.