onsdag 21 maj 2014

Kort till en student

Hej.
 
Idag blir det ett kort till en student. Jag tycker det är svårt med kombinationen gult och blått så det blev lite andra färger istället.
 
 
Jag  valde ett blommigt papper från BG mon ami pappret är från en 6*6 paper pad. Jag tycker att paper pads är väldigt bra eftersom man har fler små papper från samma serie samlade på ett ställe. Kameran förvränger färgerna lite, de är inte riktigt så skarpa utan med nedtonade i verkligheten.


Jag klippte ut en vimpel i vitt som jag stämplade grattis till studenten på. Jag har embossat texten blåmetallic och det blev samma färg som den blåa cardstocken. Jag duttade dit lite pärlor med Liquid pearl som går i rosa ton.
 

 
På insidan av kortet klippte jag till en vimpel till i samma blommiga papper som på framsidan.
 
Hoppas ni får lite inspiration till pysssel så här i sommarvärmen.
 
Ha det gott, kram Åsa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.