onsdag 4 juni 2014

Studentkort

Hej.
 
Idag blir det ett studentkort till i de traditionella färgerna gult och blått.
 

Till namnet och datumet har jag använt vita stickers. Det går åt en del cardstock när jag gör  mina kort. Detta kortet har 7 lager papper.
 

 
Stämpeln kommer från Kortmakaren och den är som vanligt färglagd med copics. De mönstrade pappren kommer från samma serie, vilket gör att färgnyanserna passar perfekt även om det är helt olika färger. Motivet har jag klippt ut med en liten sax.
 

 
Jag valde även denna gång att jobba igenom insidan ordentligt. Jag har använt samma papper på både in- och utsida. Knapparna är ditklistrade med lim.
 
Hoppas ni fått lite inspiration och får lite studentkänsla och grattis till studenten ni som tar den i dagarna.
 
Ha det bra, kram Åsa
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.