onsdag 2 juli 2014

En liten loppa

Hej!

Idag hoppar jag in och gör ett inlägg istället för Åsa.

Yngsta sonen har varit på en hel del kalas på sistone och i vanlig ordning blir det ett snabbt kort någon timma innan kalaset.
För att kortet skulle bli lite roligare valde jag att göra en enkel vikning- nästan som en loppa

Det mönstrade pappret är ett papper från Basic Grey's serie Capture , det blå prickiga är ett Vivi Gade papper som jag stansat ut med en spellbinder dies. och jag har distressat kanterna med en brun distressdyna.


Jag hade en färdigmålat motiv liggande- en Vilda stämpel målad med distress markers. Skar ut henne med min skalpell då det var ett område mellan svansen och armen som jag inte lyckas klippa ut med sax utan att förstöra motivet.


Några halvpärlor fick stå för dekoration av hörnen


Stansade ut en blomma med en Nellie Snellen punch, även den fick en halvpärla i mitten. Och satte dit en stickers med 5 på- då tjejen som fick kortet fyllde just 5 år.

Ha en bra dag!!!

Mvh Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.