torsdag 4 december 2014

Julkort

Hej !

Idag kommer det ett extra inlägg från mig. 
Jag har gjort ett julkort och färglagt med copics för första gången. (Tack till Åsa som lärde mig- nu skall jag bara öva och öva för att bli bättre :) )


Papprena jag använt är från Maja Design och Reprints A4 papper


Bladslingan är en Cheery Lynn dies/ stansmall som jag stansat ut i grön cardstock


Textstämpeln är från Reprint.


Motivet är stämplat med Mementodyna på 4CC papper och färglagt med Copics.


Jag har satt 3D kuddar under det översta rödmönstrade pappret för att bygga upp kortet lite.


Insidan av kortet. Här har jag stämplat en hälsning, och lämnat plats för en handskriven text.

Material:
Stämplar- Motivet är med i det fina kitet från Marianne Design,  OM953C och OM793E
Copics:  W1,3,5,7  , E49, 29, 37, 93, 11,51,21  , R59,46,27  , Y15 och B000
Dies/ Stansmallar: Cheery Lynn B315
Annat: Memento stämpeldyna, 3D-kuddar, Limsnigel, limpenna (till bladslingan) , inkagold- platinum

Med önskan om en härlig förjulstid :)
/Nina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.