fredag 13 februari 2015

Ett enkeltsidigt kort

Hej!

Idag blir det ett inlägg från mig igen.
Jag tänkte visa upp ett enkeltsidigt kort jag gjort nyligen.


Det blir en massa kort och inte fullt så mycket text ;-)


Egentligen hade jag tänkt göra ett stafflikort- men jag tyckte att det blev finare utan resten- så jag lät stafflidelen ligga till ett annat tillfälle.


 Flickan är en stämpel från Marianne Design och hon är färglagd med copics.


Jag har stansat ut ramen och kortstommen med ett spellbinders- set. Papprena jag använt är ett kraft cardstock och fram och baksidan på ett BG papper


Material:

Clearstamp Snoesje Victorian Style  Marianne Design
Copic Ciao
Mönstrat papper BG Capure - Remember When
Cardstock
Spellbinders S5-158

Önskar er en trevlig helg och en fin alla hjärtans dag!
/ Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.