onsdag 18 februari 2015

Julig PL- sida

Hej!

Det blir ett inlägg från mig i dag med. Denna gången har jag PL'at. Inget jag gör ofta- men när jag satt med några julfoton från 2006 och gluttade bort mot BH Value Kitet  "Christmas Wishes" tyckte jag att det var klockrent.


Att fota i plastficka är inte den enklaste sak i världen- så det blir en hel massa foton av olika kvalité.


Varken rött eller grönt är färger jag gärna skapar med- men i det här fallet tyckte jag det var roligt att hämta upp det röda och gröna i fotona.


Dekorationer och PL-kort kommer från Christmas Wishes.


Barnens namn och " Julen 2006" har jag gjort med hjälp av min label maker


Ännu lite mer foton




Material:
Plastfickor 
Christmas Wishes
Label Maker

Ha en bra dag! :)
/ Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.