fredag 8 maj 2015

Dubbelt chokladkort

Hej!

Det är Sofies bloggdag idag, men hon har legat sjuk i veckan- så då hoppar jag in och bloggar lite istället :)

För ett par veckor sedan hade jag en kurs där vi gjorde dubbla chokladkort i butiken.

Inför kursen gjorde jag detta chokladkort (som numera finns i Norge hos mottagaren av kortet)







Stommen har jag gjort med hjälp av två cardstock. Asken har jag klädd med mönstrade papper från Basic Grey- Mon Ami. Stämplarna kommer från Vilda stamps och Reprint.
Bandet är från ett av Marianne Design kiten. Kortet är sparsamt dekorerat, jag har använt en tårtservett från BoBunny på framsidan kortet och lagt lite stickles på motivet på framsidan och "fäst" texterna på insidan med glitterwashi

Trevlig helg!
/Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.