fredag 1 maj 2015

Volanger

Hej!
Idag är det fredag igen och dax för mig att blogga^_^
Idag ska jag visa ett kort jag har gjort.
Först tog jag tre remsor av olika bitar av mönstrat papper och sprutade vatten på så de blev blöta sen vikte jag så att det skulle bli volanger sedan är det bara att låta de torka.
Jag tog ett ett mönstrat papper från Reprint och klistrade fast det på ett vitt cardstock.
Jag tog en bild från ett klippark och limmade fast den på ett mönstrat papper.
När volangerna hade torkat limmade jag fast dom sedan tog jag ett band och satte fast där volangerna börja.
Jag satte fast klipparket och mönstrat papper på allt med 3D kuddar.
Till sist stämplade jag på ett vitt cardstock tog jag och klippte på sidorna.
 
Jag har använt:
 
 
Ha en bra dag!,
Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.