onsdag 9 mars 2016

Snart är påsken här

Hej.

Idag (kväll) blir det ett påskkort i milda pasteller.

Jag har använt de fina mönstrade pappren som kommer från Reprint, i gult, grönt och lila.
Jag har ruggat upp alla kanter med en kantrivare för att få en lite ruffigare känsla.


Stämpeln kommer från Vilda (V835) och är jätterolig att färglägga. 
Som vanligt har jag använt copics när jag färglagt. 
Prickarna är lite glittriga och jag har använt copics genomskinliga glitter pen till detta.

Jag har dekorerat kortet med blommor och blad. Lite lat som jag är så har jag använt bokstavsstickers till texten.

Nyanser av copics som jag använt:
Mössa och tofflor: C5-3-1-0
Hud: E21-00-000
Kinder: R11
Tröja: Y15-13-11
Byxor: BV04-02-01-00
Prickar: G43
Morötter: YR24-21.

Hoppas ni fått lite inspiration till era påskkort och att snön snart smälter,
ha en härlig fortsättning på kvällen,

kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.